Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Oficjalne połączenie

 

W połowie lipca w KRS została oficjalnie zarejestrowana spółka Reprograf-Grafikus SA. Z tej okazji przedsiębiorstwo wydało komunikat, w którym można przeczytać, że jego nowa nazwa oddaje zamiar budowania przyszłego sukcesu na bazie doświadczenia, dorobku i wartościach obu łączących się firm: Reprograf SA i Grafikus Systemy Graficzne Sp. z o.o. Obie firmy przez lata ugruntowały swoją pozycję jako wiodący dystrybutorzy maszyn i urządzeń oraz materiałów konsumpcyjnych na rynku poligraficznym. Na polskim rynku obecne były już od kilkudziesięciu lat. Każda z nich miała w swojej ofercie szeroki i kompleksowy wachlarz produktów i usług, a ich klientami były i są drukarnie z wielu sektorów rynku (druk offsetowy, fleksograficzny, cyfrowy). Dzięki połączeniu kompetencji w sektorze druku cyfrowego, wielkiego formatu, fleksograficznego i offsetu utworzono podmiot, który oferuje wysokiej klasy usługi, doradztwo oraz zaopatrzenie materiałowe i sprzętowe we wszystkich tych dziedzinach. Po dokonanym już połączeniu nowa spółka zamierza dalej prowadzić działalność w dotychczasowych trzech oddziałach regionalnych (Warszawa, Poznań, Kraków). Połączenie Reprografu i Grafikusa jest pierwszym projektem na tak dużą skalę na polskim rynku dystrybucji maszyn i materiałów poligraficznych. W opinii właścicieli i zarządu jest to kontynuacja i konsekwentne rozwinięcie strategicznego planu rozwoju zapoczątkowanego skutecznym i zakończonym sukcesem połączeniem Grafikusa ze specjalistyczną spółką INK Polska, które miało miejsce w listopadzie 2016 roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty