Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Oficjalne połączenie

 

W połowie lipca w KRS została oficjalnie zarejestrowana spółka Reprograf-Grafikus SA. Z tej okazji przedsiębiorstwo wydało komunikat, w którym można przeczytać, że jego nowa nazwa oddaje zamiar budowania przyszłego sukcesu na bazie doświadczenia, dorobku i wartościach obu łączących się firm: Reprograf SA i Grafikus Systemy Graficzne Sp. z o.o. Obie firmy przez lata ugruntowały swoją pozycję jako wiodący dystrybutorzy maszyn i urządzeń oraz materiałów konsumpcyjnych na rynku poligraficznym. Na polskim rynku obecne były już od kilkudziesięciu lat. Każda z nich miała w swojej ofercie szeroki i kompleksowy wachlarz produktów i usług, a ich klientami były i są drukarnie z wielu sektorów rynku (druk offsetowy, fleksograficzny, cyfrowy). Dzięki połączeniu kompetencji w sektorze druku cyfrowego, wielkiego formatu, fleksograficznego i offsetu utworzono podmiot, który oferuje wysokiej klasy usługi, doradztwo oraz zaopatrzenie materiałowe i sprzętowe we wszystkich tych dziedzinach. Po dokonanym już połączeniu nowa spółka zamierza dalej prowadzić działalność w dotychczasowych trzech oddziałach regionalnych (Warszawa, Poznań, Kraków). Połączenie Reprografu i Grafikusa jest pierwszym projektem na tak dużą skalę na polskim rynku dystrybucji maszyn i materiałów poligraficznych. W opinii właścicieli i zarządu jest to kontynuacja i konsekwentne rozwinięcie strategicznego planu rozwoju zapoczątkowanego skutecznym i zakończonym sukcesem połączeniem Grafikusa ze specjalistyczną spółką INK Polska, które miało miejsce w listopadzie 2016 roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty