Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Mimaki 3DUJ-2207

UV 3DUJ-2207 ma trafić do ogólnoświatowej sprzedaży w styczniu 2021 roku.  

Firma Mimaki Europe wprowadziła na rynek kompaktową trójwymiarową maszynę drukującą UV 3DUJ-2207, oferującą ponad 10 milionów kolorów. Urządzenie jest mniejszym następcą przemysłowego odpowiednika modelu 3DUJ-553. Nowe rozwiązanie ma zwiększyć zasięg i dostępność technologii druku 3D dla innych segmentów rynku.

Model 3DUJ-2207 został zaprojektowany z naciskiem na funkcjonalność. Kompaktowa budowa urządzenia o wymiarach 203 x 203 x 76 mm pozwala zainstalować go w każdym środowisku biurowym, natomiast cicha praca i opcjonalny neutralizator zapachów dodatkowo minimalizują niedogodności kojarzone z technologią druku 3D.

Technologia atramentu utwardzanego promieniami UV wykorzystywana w modelu 3DUJ-2207 oferuje niemal dwukrotnie szerszą gamę kolorów w wysokiej rozdzielczości w porównaniu do metod wytwarzania w złożu proszkowym. To stwarza nowe możliwości prototypowania i umożliwia dokładne odwzorowanie kolorów, które mają kluczowe znaczenie dla wielu wzorów przemysłowych, takich jak modelowanie medyczne i architektoniczne. Dodatkowe zastosowania obejmują modele w małej skali dla biur projektowych i środowisk edukacyjnych, jak również figurki kolekcjonerskie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty