Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Visual PressSupport

Visual PressSupport umożliwia formy wymiany informacji z wartością dodaną i znacznie upraszcza komunikację zarówno dla użytkowników, jak i techników infolinii. 

W czasach restrykcji i ograniczeń dotyczących podróżowania firma Koenig & Bauer wprowadziła do swojej oferty usługę Visual PressSupport, umożliwiające zdalną formę wsparcia swoich klientów. To cyfrowe narzędzie umożliwia wysyłanie obrazów lub filmów i znacznie upraszcza komunikację zarówno dla użytkowników, jak i techników infolinii. Pracownik infolinii widzi dokładnie to, co widzi operator podczas pracy z maszyną drukującą, dzięki czemu uzyskuje szybszy i pełniejszy przegląd sytuacji. Eliminuje to potrzebę długich opisów i zmniejsza ryzyko nieporozumień w porównaniu do zwykłej rozmowy telefonicznej.

Przede wszystkim, dzięki zdalnemu rozwiązaniu firma ma możliwość zorganizowania szkoleń online ze szczegółowymi instrukcjami dla lokalnych techników serwisu, które pozwala zaprezentować ważne aspekty instalacji i uruchomienia maszyn. Za pośrednictwem Visual PressSupport specjalista może kierować operatorów na miejscu, uzyskując przegląd konkretnych komponentów w postaci nieruchomych obrazów lub filmów. W ten sposób może on odpowiednio kierować działaniem operatorów w celu dokładniejszego sprawdzenia wskazanych elementów lub dalszych korekt, na przykład poprzez zaznaczenie szczegółów na obrazie lub na zrzucie ekranu. W przypadku zgłoszenia przez użytkownika konkretnych problemów, np zagniecenia arkusza w urządzeniu odwracającym, technicy mają możliwość zobaczenia arkuszy i niektórych elementów mechanicznych za pośrednictwem Visual PressSupport, dzięki czemu mogą bez wahania określić problem, jakim może być m.in. nieprawidłowe ustawienie chwytaka.

Visual PressSupport ugruntowało swoją pozycję jako sprawdzone narzędzie podczas świadczenia usług w przypadku arkuszowych maszyn offsetowych. Oprócz Koenig & Bauer Sheetfed jest on również używany w innych sektorach, na przykład w maszynach i urządzeniach z jednostek biznesowych Digital & Webfed, Coding i MetalPrint.

Aby skorzystać z z usługi Visual PressSupport, wystarczy posiadać urządzenie z systemem Android lub iOS, dostęp do Internetu i opcjonalnie zestaw słuchawkowy. Należy również pamiętać o wcześniejszej instalacji aplikacji Visual Support.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty