Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

SunPak DirectFood Plus

Rozwój technologii pozwalającej na bezpieczny, bezpośredni kontakt farby z żywnością to efekt wieloletniej współpracy Sun Chemical z niemieckim producentem farb graficznych Epple Druckfarben.

© Sun Chemical

Sun Chemical i Epple rozszerzają swoją paletę farb do opakowań mających bezpośredni kontakt z żywnością o nową serię SunPak DirectFood Plus. Rozwiązanie przeznaczone jest do druku podłoży kartonowych w technice offsetu arkuszowego. Jak zaznacza producent, dzięki zwiększonej pigmentacji i wysokiej drukowności, farba umożliwia uzyskiwanie żywych kolorów oraz precyzję w reprodukcji. Oferuje też szerszą przestrzeń barwną od jej poprzednika - SunPack Organic. Dostawca dodaje, że nowa farba zapewnia stabilność druku offsetowego na poziomie identycznym jak znane już z oferty Sun Chemical standardowe farby do druku niskomigracyjnego (LM) takie jak SunPak FSP. Parametr ten został sprawdzony podczas szeroko zakrojonych testów przemysłowych przeprowadzonych u wiodących europejskich przetwórców kartonu. Sun Chemical podkreśla, że SunPak DirectFood Plus, w połączeniu z wodnymi powłokami barierowymi SunSpec SunStar DFC, oferuje drukarniom i właścicielom marek rozwiązania umożliwiające zastępowanie powłok i wkładek, wykonanych z tworzy sztucznych i znajdujących zastosowanie w produkcji opakowań papierowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty