Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Arctic Paper rozszerza ofertę

„W świecie, w którym modele ponownego wykorzystania i recyklingu zyskują coraz większe znaczenie, cieszymy się, że możemy wnieść nasz wkład w zmniejszanie ilości materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych” - podkreśla Vencel Toth, dyrektor sprzedaży Arctic Paper Packaging Papers.

© Arctic Paper

Firma Arctic Paper rozszerza ofertę papierów opakowaniowych o jednostronnie powlekany, matowy papier G-Flexmatt oraz papier bez dodatku wybielaczy optycznych Munken Kraft Natural WS.

Matowa powierzchnia G-Flexmatt ma na celu podkreślić naturalny charakter materiału, a właściwości techniczne, jakie zapewnia połączenie pierwotnych włókien krótkich i długich, pozwala wykorzystać surowiec do produkcji opakowań do żywności i na produkty niespożywcze. Jak podkreśla firma, rozwiązanie jest wytwarzane w procesie niemal całkowicie wolnym od paliw kopalnych w Arctic Paper Grycksbo w Szwecji i posiada srebrny certyfikat Cradle to Cradle. Z kolei Munken Natural WS to bielony maszynowo papier Kraft charakteryzujący się wodotrwałością i naturalnym białym odcieniem, osiągniętym bez użycia wybielaczy optycznych. Przeznaczony jest do produkcji toreb i opakowań, w tym opakowań spożywczych. W celu ujednolicenia asortymentu Munken Kraft, nazwy produktów z tej serii uległy zmianie: Munken Kraft (poprzednio: Munken Kraft M2 i Munken Kraft K2), Munken Kraft High White (poprzednio: Munken Kraft M1 i Munken Kraft K1) oraz Munken Kraft Natural WS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty