Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Heidelberg na nowym kursie

Heidelberg rozpoczął drugi kwartał roku budżetowego 2019/2020 w znacznie lepszej sytuacji pod względem liczby zamówień, niż miało to miejsce na początku roku. Podpisano więcej umów kupna oraz subskrypcji. Celem średniookresowym jest zwiększenie udziału sprzedaży cyklicznej do około jednej trzeciej całkowitej sprzedaży. Wraz ze wzrostem popytu, Heidelberg rozszerza swoją ofertę i oferuje dodatkowe opcje kontraktów, jak planowane wprowadzenie możliwości łączenia różnych produktów z oferty w ramach subskrypcji. W międzyczasie, Marcus A. Wassenberg mianowany został na nowego dyrektora finansowego. Wassenberg zastąpił Dirka Kaliebe, który opuścił firmę na własną prośbę pod koniec września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty