Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Heidelberg na nowym kursie

Heidelberg rozpoczął drugi kwartał roku budżetowego 2019/2020 w znacznie lepszej sytuacji pod względem liczby zamówień, niż miało to miejsce na początku roku. Podpisano więcej umów kupna oraz subskrypcji. Celem średniookresowym jest zwiększenie udziału sprzedaży cyklicznej do około jednej trzeciej całkowitej sprzedaży. Wraz ze wzrostem popytu, Heidelberg rozszerza swoją ofertę i oferuje dodatkowe opcje kontraktów, jak planowane wprowadzenie możliwości łączenia różnych produktów z oferty w ramach subskrypcji. W międzyczasie, Marcus A. Wassenberg mianowany został na nowego dyrektora finansowego. Wassenberg zastąpił Dirka Kaliebe, który opuścił firmę na własną prośbę pod koniec września.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty