Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Udoskonalona oferta

To duża zaleta dla naszych klientów, że możemy dostarczać nasze gatunki papieru z wielu fabryk. Ulepszona oferta CMR podkreśla zaangażowanie firmy UPM na rzecz naszych klientów i całej branży papieru graficznego - teraz i w przyszłości - podkreśla Atte Lindström.

© UPM Communication Papers

Firma UPM Communication Papers zaprezentowała udoskonaloną ofertę papierów do produkcji czasopism, książek i gazet. W ten sposób firma wychodzi naprzeciw potrzebom klientów oraz zapewnia wyższy poziom usług. Portfolio obejmuje szeroką gamę produktów dla głównych technologii druku, takich jak offset, rotograwiura czy druk cyfrowy. „Druk na wysokiej jakości papierach firmy UPM zapewnia czytelnikom wyjątkowe wrażenia. Nasze matowe papiery powlekane cenione za doskonałe rezultaty druku, żywe obrazy i trwałość. Co więcej, papiery te charakteryzują wysokim stopniem spulchnienia, co zapewnia naszym klientom wiele korzyści” - mówi Atte Lindström, dyrektor ds. obsługi klienta i zarządzania produktem w firmie UPM Communication Papers. Nowa oferta obejmuje trzy serie produktów o jedwabistej powierzchni i wysokiej jasności: UPM Star silk H, UPM Ultra silk H new i UPM Cote silk H oraz dwa produkty o wysokim stopniu pulchności: UPM Star matt 1.2 H i UPM Ultra matt 1.2 H.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty