Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Joint venture z dowodzeniem

Firmy Durst i Koenig & Bauer na początku maja stworzyły nową spółkę joint venture. Niedawno podjęto decyzję o mianowaniu Roberta Stablera na stanowisko dyrektora zarządzającego tego przedsięwzięcia. Jego praca rozpoczyna się 1 sierpnia 2019 roku. Robert Stabler posiada międzynarodowe doświadczenie z pracy w firmach technologicznych obsługujących sektor graficzny i zarządzania dokumentami. Przed przystąpieniem do Koenig & Bauer Durst pełnił w Stanach Zjednoczonych funkcję starszego wiceprezesa w dziale Continuous Feed Business firmy Xerox. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w firmach HP oraz Agfa. Wspomniana spółka joint venture ma skupiać się na rozwoju i marketingu jednoprzebiegowych systemów druku cyfrowego, przeznaczonych do zadruku pudełek składanych oraz tektury falistej. Przedsiębiorstwo swoją główną siedzibę będzie miało w niemieckim Würzburgu, co pozwoli na bliską współpracę z globalnymi strukturami obu tworzących je firm. Na początku w jej ofercie znajdą się: maszyna CorruJET 170 z gamy rozwiązań Koenig & Bauer i Durst SPC 130 wraz z powiązanymi z nimi usługami serwisowymi. Spółka joint venture ponadto skoncentruje się na opracowywaniu farb do druku i rozwoju systemu VariJET 106.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty