Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Crispy Mountain wcielone

Firma Heidelberger Druckmaschinen stara się systematycznie rozszerzać swoje cyfrowe modele biznesowe. W ramach działań związanych z cyfrową transformacją niemieckie przedsiębiorstwo zakupiło start-up Crispy Mountain oferujący Keyline, opartą na chmurze platformę zarządzania drukarnią. Dzięki współpracy ze start-upem Heidelberg będzie mógł zaoferować swoim klientom platformę „HEI.OS”, pozwalającą drukarniom na dostęp do dużej liczby aplikacji poprzez App Store. Połączenie istniejących rozwiązań związanych z oprogramowaniem Prinect, takich jak takie jak Heidelberg ID i Heidelberg Assistant, pozwoli firmie rozwijać się na cyfrowym rynku i zwiększyć liczbę klientów. Platforma będzie otwarta dla wszystkich producentów z branży poligraficznej. Ma to na celu zapewnienie drukarniom łatwiejszego dostępu do kompleksowych usług przy możliwie najmniejszym wysiłku. Za pośrednictwem tego narzędzia zewnętrzni dostawcy będą mogli tworzyć oferty dostosowane do potrzeb konkretnych drukarń. Warto dodać, że Keyline funkcjonuje już jako system zarządzania MIS przeznaczony dla przemysłu poligraficznego. Jest on przeznaczony do pracy w chmurze i dalszego rozwoju.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty