Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

CGS spotyka Oris

Czas jubileuszu wywołał w firmie Oris wiele nowych pomysłów na zmiany.

Wraz z jubileuszem 35 lat działalności, firma CGS Oris, dostawca rozwiązań w zarządzaniu kolorami, wprowadza nowy wizerunek firmy i zmienia tożsamość marki. CGS Publishing Technologies International został założony w 1985 roku przez dwóch młodych mężczyzn o wspólnej wizji na biznes w branży poligraficznej. Obecnie posiada ona biura w krajach na całym świecie. Siedziba firmy nadal znajduje się w malowniczej niemieckiej wiosce Hainburg, która, jak twierdzi sam producent, stanowi piękny kontrast między oryginalną ceglaną konstrukcją budynku z 1911 roku a innowacyjnym zarządzaniem kolorami, oprogramowaniem do sprawdzania i nośnikami dla branży graficznej, opracowywanymi w tym miejscu przez ostatnie 35 lat. Czas jubileuszu wywołał wiele nowych pomysłów na zmiany. Jedną z nich jest nowa marka CGS Oris. „Po kilkudziesięciu latach prowadzenia działalności w prawie każdym kraju na świecie zdaliśmy sobie sprawę, że w niektórych miejscach nasza firma znana była jako CGS, w innych bardziej jako Oris. CGS to skrócona wersja nazwy firmy, Oris natomiast to nazwa rodziny produktów. Teraz połączyliśmy to, co zawsze tworzyło całość, aby skupić się na jednej silnej marce, znacznie upraszczając identyfikację produktów z technologią firmy”- komentuje Bernd Rückert, dyrektor generalny CGS Oris.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty