Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

CGS spotyka Oris

Czas jubileuszu wywołał w firmie Oris wiele nowych pomysłów na zmiany.

Wraz z jubileuszem 35 lat działalności, firma CGS Oris, dostawca rozwiązań w zarządzaniu kolorami, wprowadza nowy wizerunek firmy i zmienia tożsamość marki. CGS Publishing Technologies International został założony w 1985 roku przez dwóch młodych mężczyzn o wspólnej wizji na biznes w branży poligraficznej. Obecnie posiada ona biura w krajach na całym świecie. Siedziba firmy nadal znajduje się w malowniczej niemieckiej wiosce Hainburg, która, jak twierdzi sam producent, stanowi piękny kontrast między oryginalną ceglaną konstrukcją budynku z 1911 roku a innowacyjnym zarządzaniem kolorami, oprogramowaniem do sprawdzania i nośnikami dla branży graficznej, opracowywanymi w tym miejscu przez ostatnie 35 lat. Czas jubileuszu wywołał wiele nowych pomysłów na zmiany. Jedną z nich jest nowa marka CGS Oris. „Po kilkudziesięciu latach prowadzenia działalności w prawie każdym kraju na świecie zdaliśmy sobie sprawę, że w niektórych miejscach nasza firma znana była jako CGS, w innych bardziej jako Oris. CGS to skrócona wersja nazwy firmy, Oris natomiast to nazwa rodziny produktów. Teraz połączyliśmy to, co zawsze tworzyło całość, aby skupić się na jednej silnej marce, znacznie upraszczając identyfikację produktów z technologią firmy”- komentuje Bernd Rückert, dyrektor generalny CGS Oris.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty