Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Cięty na fotoksiążki

Data publikacji: lipiec 2011

 

Firma Rollem wprowadziła na rynek system PhotoSlit służący do obróbki końcowej fotoksiążek. Urządzenie opracowano z myślą o wydajnej produkcji w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze rynku.

 
© Rollem

PhotoSlit jest na tyle prosty w obsłudze, że wymaga minimum nakładu pracy operatora, przy czym umożliwia łatwą zmianę ustawień pomiędzy kolejnymi zleceniami.

Jak zapewnia producent, PhotoSlit jest na tyle prosty w obsłudze, że wymaga minimum nakładu pracy operatora, przy czym umożliwia łatwą zmianę ustawień pomiędzy kolejnymi zleceniami. Urządzenie pracuje na produktach poligraficznych w maksymalnym formacie SRA3, ale Rollem nie wyklucza wprowadzenia w przyszłości modeli dla większych prac (mówi się nawet o maksymalnym formacie B1). „Nasza wszechstronna technologia oraz innowacyjny design sprawiają, że jesteśmy w stanie tworzyć urządzenia, które odpowiadają na bardzo specyficzne potrzeby”, mówi Stuart Murphy, dyrektor zarządzający firmy Rollem. „PhotoSlit jest dobrym przykładem tego, jak szybko reagujemy, opracowując niemal »szyte na miarę« rozwiązanie introligatorskie”. Noże tarczowe znajdujące się w systemie PhotoSlit zapewniają precyzyjne docięcie arkuszy i pozwalają zredukować ilość makulatury. Urządzenie jest bardzo wydajne – w ciągu godziny jest w stanie poddac obróbce nawet 8 tys. arkuszy formatu SRA3. Rollem otrzymał już pierwsze zamówienia na swój nowy system introligatorski. Premierowy model trafił z początkiem wiosny do jednej z hiszpańskich drukarń. 

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty