Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa siedziba Durst

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech. W otwarciu wzięło udział ponad tysiąc gości, wśród których znaleźli się klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Wśród prelegentów znaleźli się CEO i współwłaściciel Christoph Gamper oraz właściciele Harald i Christof Oberrauch. Firma planuje zapraszać swoich międzynarodowych klientów do wspomnianego Customer Experience Center o powierzchni 5700 metrów kwadratowych, która uosabia transformację firmy w wysoce wyspecjalizowany, zaawansowany technologicznie biznes. Warto zaznaczyć, że architektura budynku zakładała koncepcję zintegrowania nowego bloku administracyjnego z obiektami produkcyjnymi. Projekt ten został po raz pierwszy zaprezentowany pięćdziesiąt lat temu, ale nigdy nie został zrealizowany. Architekci Monovolume zrealizowali pierwotną koncepcję i zaprojektowali płaskie, pływające „skrzydło” z sześciokondygnacyjną wieżą. Malowana proszkowo, metalowa fasada ma aż osiemset pięćdziesiąt wielokolorowych, świetlistych okien przypominających piksele. Fasada ta wskazuje również obszary działalności firmy – doskonale wiadomo, że Durst jest jednym z liderów w dziedzinie wysokowydajnych systemów druku: od przetwarzania danych obrazu i drukowania po końcowe wykończenie produktu - wszystko z jednego źródła.

« poprzedni « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty