Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Nowa siedziba Durst

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech. W otwarciu wzięło udział ponad tysiąc gości, wśród których znaleźli się klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Wśród prelegentów znaleźli się CEO i współwłaściciel Christoph Gamper oraz właściciele Harald i Christof Oberrauch. Firma planuje zapraszać swoich międzynarodowych klientów do wspomnianego Customer Experience Center o powierzchni 5700 metrów kwadratowych, która uosabia transformację firmy w wysoce wyspecjalizowany, zaawansowany technologicznie biznes. Warto zaznaczyć, że architektura budynku zakładała koncepcję zintegrowania nowego bloku administracyjnego z obiektami produkcyjnymi. Projekt ten został po raz pierwszy zaprezentowany pięćdziesiąt lat temu, ale nigdy nie został zrealizowany. Architekci Monovolume zrealizowali pierwotną koncepcję i zaprojektowali płaskie, pływające „skrzydło” z sześciokondygnacyjną wieżą. Malowana proszkowo, metalowa fasada ma aż osiemset pięćdziesiąt wielokolorowych, świetlistych okien przypominających piksele. Fasada ta wskazuje również obszary działalności firmy – doskonale wiadomo, że Durst jest jednym z liderów w dziedzinie wysokowydajnych systemów druku: od przetwarzania danych obrazu i drukowania po końcowe wykończenie produktu - wszystko z jednego źródła.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty