Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa siedziba Durst

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech. W otwarciu wzięło udział ponad tysiąc gości, wśród których znaleźli się klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Wśród prelegentów znaleźli się CEO i współwłaściciel Christoph Gamper oraz właściciele Harald i Christof Oberrauch. Firma planuje zapraszać swoich międzynarodowych klientów do wspomnianego Customer Experience Center o powierzchni 5700 metrów kwadratowych, która uosabia transformację firmy w wysoce wyspecjalizowany, zaawansowany technologicznie biznes. Warto zaznaczyć, że architektura budynku zakładała koncepcję zintegrowania nowego bloku administracyjnego z obiektami produkcyjnymi. Projekt ten został po raz pierwszy zaprezentowany pięćdziesiąt lat temu, ale nigdy nie został zrealizowany. Architekci Monovolume zrealizowali pierwotną koncepcję i zaprojektowali płaskie, pływające „skrzydło” z sześciokondygnacyjną wieżą. Malowana proszkowo, metalowa fasada ma aż osiemset pięćdziesiąt wielokolorowych, świetlistych okien przypominających piksele. Fasada ta wskazuje również obszary działalności firmy – doskonale wiadomo, że Durst jest jednym z liderów w dziedzinie wysokowydajnych systemów druku: od przetwarzania danych obrazu i drukowania po końcowe wykończenie produktu - wszystko z jednego źródła.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty