Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Golden Pixel Award 2019

 

Lokomotywy i stare pojazdy stanowiły inspirujące tło dla wręczenia nagród Golden Pixel w ramach 19 już edycji konkursu. Goście przybyli do Muzeum Techniki, by obejrzeć najlepsze drukowane projekty powstałe przez ostatni rok. Nagroda Golden Pixel powstała, aby pokazać możliwości i wartość druku. Austriacka branża poligraficzna po raz kolejny pokazała, co potrafi, a scena Golden Pixel Award była doskonałym do tego miejscem. Spośród wszystkich laureatów kategorii wybrano głównego zwycięzcę. Golden Pixel Trophy, które corocznie przekazywane jest niczym znicz olimpijski nowemu zwycięzcy, w tym roku trafiło do projektu Römerquelle Recycling Hero, przesłanego przez firmę reklamową Gewista we współpracy z Römerquelle Trading, agencją Mediacom i producentem Plakativ Werbetechnik. Jury, uzasadniając swoją decyzję, powiedziało, że projekt ten naprawdę przyciąga wzrok, poprzez swój zabawny charakter i angażowanie konsumentów w recykling. Nagroda Golden Pixel nie mogłaby zostać przyznana bez wsparcia wielu firm.

 

Zwycięzca Golden Pixel Trophy oraz Kategorii Plakat & Komunikacja wizualna:

 

 

Römerquelle Recycling-Held

Zgłaszający: Gewista Werbegesellschaft

Użytkownik: Römerquelle Trading

Projektant: Mediacom

Producent: Plakativ Werbetechnik

 

Oto zwycięski projekt:

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty