Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Golden Pixel Award 2019

 

Lokomotywy i stare pojazdy stanowiły inspirujące tło dla wręczenia nagród Golden Pixel w ramach 19 już edycji konkursu. Goście przybyli do Muzeum Techniki, by obejrzeć najlepsze drukowane projekty powstałe przez ostatni rok. Nagroda Golden Pixel powstała, aby pokazać możliwości i wartość druku. Austriacka branża poligraficzna po raz kolejny pokazała, co potrafi, a scena Golden Pixel Award była doskonałym do tego miejscem. Spośród wszystkich laureatów kategorii wybrano głównego zwycięzcę. Golden Pixel Trophy, które corocznie przekazywane jest niczym znicz olimpijski nowemu zwycięzcy, w tym roku trafiło do projektu Römerquelle Recycling Hero, przesłanego przez firmę reklamową Gewista we współpracy z Römerquelle Trading, agencją Mediacom i producentem Plakativ Werbetechnik. Jury, uzasadniając swoją decyzję, powiedziało, że projekt ten naprawdę przyciąga wzrok, poprzez swój zabawny charakter i angażowanie konsumentów w recykling. Nagroda Golden Pixel nie mogłaby zostać przyznana bez wsparcia wielu firm.

 

Zwycięzca Golden Pixel Trophy oraz Kategorii Plakat & Komunikacja wizualna:

 

 

Römerquelle Recycling-Held

Zgłaszający: Gewista Werbegesellschaft

Użytkownik: Römerquelle Trading

Projektant: Mediacom

Producent: Plakativ Werbetechnik

 

Oto zwycięski projekt:

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty