Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy klej 62E Herma dla branży spożywczej

© Herma

Firma Herma, producent etykiet, etykieciarek i materiałów samoprzylepnych, opracowała sposób na połączenie właściwości kompostowalnych z innymi pożądanymi cechami produktu.

Klej 62E jest idealny do kompostowania, niepodatny na migrację i został dopuszczony do kontaktu z suchymi, wilgotnymi i tłustymi produktami spożywczymi. Ze względu na wysoką przyczepność nawet na szorstkich i nierównych powierzchniach, 62E jest idealnym wyborem dla etykiet, które mają być aplikowane na owoce. Etykiety wyprodukowane z materiałów pokrytych nowym klejem, nie tylko same nadają się do kompostowania ale umożliwiają  kompostowanie całego opakowania produktu wykonanego z papieru lub tektury. Niska waga kleju zapewnia również niezawodne przetwarzanie i bezproblemową obróbkę. W połączeniu z dwoma specjalnymi materiałami etykietowymi klej Herma 62E może nosić logo sadzonki zgodnie z normą EN 13432 potwierdzającą kompostowalność produktów biodegradowalnych. Dwa certyfikowane materiały etykietowe w połączeniu z nowym klejem to HERMAextracoat i HERMAtherm Bio bez fenolu. Certyfikaty kompostowania przemysłowego zostały wydane w każdym przypadku przez Din-Certo. Firma weryfikuje, czy etykiety mogą być składowane do kompostu ogrodowego.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty