Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Ricoh nowym członkiem koalicji

 

Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth. Koalicja ta zrzesza trzydzieści cztery międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad trzy miliony pracowników na całym świecie. Wszystkie firmy, które przystąpiły do B4IG, zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Przedsiębiorstwa członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów dotyczących nierówności szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie pięćdziesięciu projektów o łącznym budżecie miliarda euro. Według władz firmy, Ricoh aktywnie angażuje się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Jako pierwsza japońska firma dołączyło do RE100, a w 2050 roku pragnie osiągnąć neutralność klimatyczną i uzyskać zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Wśród firm, które oprócz Ricoh dołączyły do koalicji, znalazły się: Accenture, Agropur, AXA, BASF, BNP Paribas, BPCE, CareCentrix, Cogeco, Credit Agricole, Danone, Edelman, Engie, GINgroup, Goldman Sachs, Henkel, Ingka Group, JPMorgan, Keurig Dr Pepper, Johnson&Johnson, Kering, Legal&General, LOreal, Mars, Renault, Schneider Electric, Sodexo, Suez, TIAA, Unilever, Veolia, Virgin i Ylva.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty