Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ricoh nowym członkiem koalicji

 

Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth. Koalicja ta zrzesza trzydzieści cztery międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad trzy miliony pracowników na całym świecie. Wszystkie firmy, które przystąpiły do B4IG, zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Przedsiębiorstwa członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów dotyczących nierówności szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie pięćdziesięciu projektów o łącznym budżecie miliarda euro. Według władz firmy, Ricoh aktywnie angażuje się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Jako pierwsza japońska firma dołączyło do RE100, a w 2050 roku pragnie osiągnąć neutralność klimatyczną i uzyskać zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Wśród firm, które oprócz Ricoh dołączyły do koalicji, znalazły się: Accenture, Agropur, AXA, BASF, BNP Paribas, BPCE, CareCentrix, Cogeco, Credit Agricole, Danone, Edelman, Engie, GINgroup, Goldman Sachs, Henkel, Ingka Group, JPMorgan, Keurig Dr Pepper, Johnson&Johnson, Kering, Legal&General, LOreal, Mars, Renault, Schneider Electric, Sodexo, Suez, TIAA, Unilever, Veolia, Virgin i Ylva.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty