Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ricoh nowym członkiem koalicji

 

Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth. Koalicja ta zrzesza trzydzieści cztery międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad trzy miliony pracowników na całym świecie. Wszystkie firmy, które przystąpiły do B4IG, zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Przedsiębiorstwa członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów dotyczących nierówności szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie pięćdziesięciu projektów o łącznym budżecie miliarda euro. Według władz firmy, Ricoh aktywnie angażuje się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Jako pierwsza japońska firma dołączyło do RE100, a w 2050 roku pragnie osiągnąć neutralność klimatyczną i uzyskać zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Wśród firm, które oprócz Ricoh dołączyły do koalicji, znalazły się: Accenture, Agropur, AXA, BASF, BNP Paribas, BPCE, CareCentrix, Cogeco, Credit Agricole, Danone, Edelman, Engie, GINgroup, Goldman Sachs, Henkel, Ingka Group, JPMorgan, Keurig Dr Pepper, Johnson&Johnson, Kering, Legal&General, LOreal, Mars, Renault, Schneider Electric, Sodexo, Suez, TIAA, Unilever, Veolia, Virgin i Ylva.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty