Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Ricoh nowym członkiem koalicji

 

Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth. Koalicja ta zrzesza trzydzieści cztery międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad trzy miliony pracowników na całym świecie. Wszystkie firmy, które przystąpiły do B4IG, zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Przedsiębiorstwa członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów dotyczących nierówności szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie pięćdziesięciu projektów o łącznym budżecie miliarda euro. Według władz firmy, Ricoh aktywnie angażuje się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Jako pierwsza japońska firma dołączyło do RE100, a w 2050 roku pragnie osiągnąć neutralność klimatyczną i uzyskać zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Wśród firm, które oprócz Ricoh dołączyły do koalicji, znalazły się: Accenture, Agropur, AXA, BASF, BNP Paribas, BPCE, CareCentrix, Cogeco, Credit Agricole, Danone, Edelman, Engie, GINgroup, Goldman Sachs, Henkel, Ingka Group, JPMorgan, Keurig Dr Pepper, Johnson&Johnson, Kering, Legal&General, LOreal, Mars, Renault, Schneider Electric, Sodexo, Suez, TIAA, Unilever, Veolia, Virgin i Ylva.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty