Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Printology 2019

24 października 2019 roku w Warszawie odbędzie się jednodniowa impreza z serii Printology, której organizacją zajmuje się firma Komori. Printology to konferencja połączona z pokazami druku na maszynie offsetowej. Co z pewnością ucieszy wszystkich, w tym roku Printology po raz pierwszy odbędzie się w Polsce. Za organizację odpowiadać będzie firma Reprograf-Grafikus, jedyny dystrybutor firmy Komori w Polsce. Do grona prelegentów oprócz reprezentantów obu firm zaproszeni zostali przedstawiciele takich firm jak Baldwin, Epple oraz Drukarnia Torro. Celem tego wydarzenia jest pokazanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie najnowszych technologii druku offsetowego ze szczególnym uwzględnieniem różnych technologii suszenia. Niewątpliwą atrakcją będą praktyczne pokazy druku, które odbędą się po części konferencyjnej w Drukarni Torro, która współpracuje z Reprograf-Grafikus. Jest to drukarnia, która oferuje rozwiązania technologiczne z zakresu druku w najnowszych metodach suszenia niskoenergetycznego UV jak i tradycyjnego UV. Ze względu na charakter wydarzenia ilość miejsc jest ograniczona i obowiązują wcześniejsze zgłoszenia udziału. Poprzednie wydarzenie Printology 2018 Roadshow w RPA spotkał się z ciepłym przyjęciem we wszystkich trzech odwiedzonych miastach. Miało ono miejsce od 23 do 25 października 2018 r. Tematem przewodnim było „Innovate to Create”. Zainspirował on ponad 100 gości podczas 4-godzinnych seminariów. Uczestnicy usłyszeli od ekspertów z branży o trendach w druku, takich jak zrównoważone praktyki biznesowe. Tony Carter, dyrektor ds. sprzedaży w Komori International Europe, Tony Carter mówił o korzyściach związanych z niskoenergetycznym utwardzaniem i suszeniem, a także o korzyściach, takich jak zmniejszenie zużycia farb, energii, mniejsze koszty konserwacji i wyższa wydajność. Pozostaje nam życzyć wszystkim uczestnikom tego, by tegoroczne warsztaty były równie udane!

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty