Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rozwój Fujfilm w Europie. Nowa strategiczna siedziba w Ratingen

© Fujifilm

Fujifilm otworzyło nową, strategiczną siedzibę zlokalizowaną w Ratingen, w Niemczech. Oprócz powierzchni wystawienniczej dla branży graficznej i salonu rozwiązań one-stop dla sektora opieki zdrowotnej oraz powierzchni biurowych, w nowym budynku powstał również Open Innovation Hub.
Na oficjalne otwarcie nowej, europejskiej siedziby w Ratingen przybył nie kto inny jak Teiichi Goto, Prezes i Dyrektor Generalny CEO Fujifilm Holdings Corporation. W imprezie otwierającej udział wzięło 100 gości, w tym Mona Neubaur, zastępca prezydenta Nadrenii Północnej-Westfalii oraz burmistrz miasta Ratingen, Klaus Pesch. Zgromadzeni goście uczcili rozwój i transformację Fujifilm Europe. Teiichi Goto powiedział: "W 1966 roku firma Fujifilm wynajęła małe biuro w Berliner Allee w Düsseldorfie i założyła Fuji Photo Film Europe zatrudniając zaledwie trzech pracowników. Od tego niewielkiego początku działalność Fujifilm Europe rozwinęła się i przekształciła - Fujifilm przeszło drogę od challengera do lidera rynku w wielu obszarach i obecnie zatrudnia w regionie ponad 6000 osób."
Rozwój i transformacja Fujifilm Europe znajduje odzwierciedlenie w nowym budynku, który obejmuje 10 000 metrów kwadratowych powierzchni biurowej na trzech piętrach dla 500 pracowników. Jak kilkukrotnie podkreślał w swoim wystąpieniu Teiichi Goto, motto "Never Stop" jest również zachętą do tego, aby chcieć być bardziej innowacyjnym i zrównoważonym. W tym celu firma stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami i produktami do swojego portfolio. Firma chce napędzać rozwój zrównoważonego społeczeństwa. Tematy takie jak energia wiatrowa, która będzie wykorzystywana w siedzibie w Tilburgu, są również ważne dla Fujifilm. "Razem możemy stworzyć lepszą przyszłość" powiedział Teiichi Goto. "Razem z partnerami, sąsiadami, pracownikami i wszystkimi ludźmi nie powinniśmy nigdy się poddawać, ale szukać i znajdować nowe rozwiązania i podejścia do obecnych i przyszłych wyzwań".
Założeniem Centrum filozofii korporacyjnej Fujifilm oraz Planu Zrównoważonej Wartości 2030 (SVP2030) jest tworzenie wartości poprzez innowacje. Cztery kluczowe tematy strategiczne: Arbeitsstil, Umwelt, Tägliches Leben und Gesundheit (Styl pracy, Środowisko, Życie codzienne i Zdrowie) zostaną wprowadzone w życie w nowej strategicznej siedzibie w Ratingen. Aby jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność i obecność Fujifilm dla klientów, partnerów i interesariuszy, stworzono nowe przestrzenie doświadczalne i obszary demonstracyjne.

One-Stop-Solution-Showroom
Nowa siedziba prezentuje produkty Fujifilm "one-stop solution", realizując podejście firmy jako takiej, która oferuje kompleksową opiekę zdrowotną. Prezentowane technologie obejmują endoskopię, TK, zdrowie kobiet, zaawansowaną opiekę domową oraz technologie przyłóżkowe, takie jak urządzenia mobilne - wszystkie z możliwością wzbogacenia o REiLi, Platformę Sztucznej Inteligencji Fujifilm.

Salon firmowy Total Print Solutions

Znaczna część globalnej działalności Fujifilm skupia się na druku dla bardzo szerokiego zakresu zastosowań. Niezależnie od tego, czy chodzi o wielofunkcyjne rozwiązania dla druku biurowego, czy też o wysokiej klasy systemy drukujące dla zastosowań fotograficznych, reklamowych, ekspozycyjnych, etykiet i opakowań, Fujifilm opracowało wiodące technologie, które zasilają szeroką gamę wysokowydajnych maszyn drukujących. Firma projektuje zupełnie nowy salon wystawowy w swoim nowym obiekcie w Ratingen w Niemczech, zatytułowany "Total Print Solutions", który zostanie otwarty zimą 2022 roku, aby zaprezentować te rozwiązania i sposób, w jaki mogą one wnieść wartość dodaną do przedsiębiorstw.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty