Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rozwój i automatyzacja. Inwestycja Miller Graphics Group

© Miller Graphics

Miller Graphics Group rozszerzyło europejską flotę najnowocześniejszych rozwiązań Esko do druku fleksograficznego. Firma koncentruje się na zrównoważonym rozwoju, jakości i produktywności. W 2022 roku Miller Graphics została okrzyknięta pierwszą firmą, która w pełni zautomatyzowała proces produkcji płyt na rynku francuskim i szwedzkim.

 

Miller Graphics Group powiększyła swoją flotę oprogramowania i sprzętu do produkcji płyt Esko o nową, w pełni zautomatyzowaną maszynę CDI Crystal 5080 XPS w zakładzie w Roeselare w Belgii oraz wielokrotnie nagradzaną maszynę XPS Crystal w zakładzie w Limoges we Francji. Miller Graphics, wprowadził również rozwiązanie automatyzacji Esko Flexo Engine w celu zwiększenia wydajności i produktywności w innych zakładach w Belgii, Francji, Szwecji i Polsce. Najnowsza inwestycja w całkowicie zautomatyzowaną linię sprzętu i oprogramowania jest kontynuacją inwestycji zapoczątkowanej w 2022 roku. Dzięki automatyzacji i standaryzacji produkcji, w ciągu ostatniego półtora roku firma odnotowała znaczące korzyści w postaci mniejszego zużycia zasobów, a ostatecznie bardziej zrównoważonego procesu produkcji płyt przy użyciu diod LED w porównaniu z lampami rtęciowymi. Wdrożenie rozwiązania Esko Flexo Engine w przyszłości zmniejszy również zużycie rozpuszczalników i przyczyni się do osiągnięcia celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Najnowsza inwestycja Miller Graphics podkreśla pozycję grupy w czołówce firm wykorzystujących technologie i innowacje nowej generacji, aby zapewnić swoim klientom najlepszą jakość i obsługę.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty