Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Print Evolution Journey

 

Konica Minolta włączyła do swojej oferty nowy innowacyjny system do druku przemysłowego – AccurioWide 200. To urządzenie, które może być wykorzystywane do druku na różnorodnych materiałach w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej, dla którego druk na wymagających podłożach nie stanowi już żadnego wyzwania. Dzięki zastosowaniu atramentów UV i przy jednoczesnym zachowaniu emisji ciepła z promienników Led, zapewnia wydruk wysokiej jakości na praktycznie każdym podłożu o grubości od 0,1 do 45mm. Sprawdzi się przy druku warstwowym, ale też przy reprodukcji fotografii i grafiki artystycznej, a dzięki możliwości drukowania na materiałach giętkich również podczas targów, projektowania scenografii czy urządzaniu wnętrz.

 

Wariant konfiguracji składający się z czterech kolorów oraz białego atramentu pozwala na zadruk zarówno materiałów przezroczystych jak i podświetlanych. Natomiast wariant uwzględniający sześć kolorów pozwala na użycie jeszcze szerszej palety barw, co oczywiście znacznie powiększa ofertę. Maszyna zapewnia niskie zużycie atramentu bez utraty jakości obrazu, przy rozdzielczości nawet do 720x1440 dpi. Dodatkowo przyjazne oprogramowanie, jakim jest AccurioPro Wide Director, daje możliwość całkowitej kontroli użytkownika podczas procesu produkcji, w ten sposób pozwalając między innymi na sprawdzenie drukowanych plików, minimalizując ilość odpadów oraz zapewniając szybszy czas realizacji zleceń.

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty