Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Print Evolution Journey

 

Konica Minolta włączyła do swojej oferty nowy innowacyjny system do druku przemysłowego – AccurioWide 200. To urządzenie, które może być wykorzystywane do druku na różnorodnych materiałach w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej, dla którego druk na wymagających podłożach nie stanowi już żadnego wyzwania. Dzięki zastosowaniu atramentów UV i przy jednoczesnym zachowaniu emisji ciepła z promienników Led, zapewnia wydruk wysokiej jakości na praktycznie każdym podłożu o grubości od 0,1 do 45mm. Sprawdzi się przy druku warstwowym, ale też przy reprodukcji fotografii i grafiki artystycznej, a dzięki możliwości drukowania na materiałach giętkich również podczas targów, projektowania scenografii czy urządzaniu wnętrz.

 

Wariant konfiguracji składający się z czterech kolorów oraz białego atramentu pozwala na zadruk zarówno materiałów przezroczystych jak i podświetlanych. Natomiast wariant uwzględniający sześć kolorów pozwala na użycie jeszcze szerszej palety barw, co oczywiście znacznie powiększa ofertę. Maszyna zapewnia niskie zużycie atramentu bez utraty jakości obrazu, przy rozdzielczości nawet do 720x1440 dpi. Dodatkowo przyjazne oprogramowanie, jakim jest AccurioPro Wide Director, daje możliwość całkowitej kontroli użytkownika podczas procesu produkcji, w ten sposób pozwalając między innymi na sprawdzenie drukowanych plików, minimalizując ilość odpadów oraz zapewniając szybszy czas realizacji zleceń.

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty