Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Z perforacją

Data publikacji: lipiec 2011

 

Firma Avery Dennison Graphics and Reflective Solutions opracowała nowe folie Avery MPI 7000 Perforated Window Films dla dynamicznie rozwijającego się rynku grafik samoprzylepnych. Folie oferowane są jako uproszczona gama zaledwie czterech produktów posiadających szeroką gamę zastosowań. Kluczowym wyrobem jest Avery MPI 7101 PWF – błyszcząca, kalandrowana folia winylowa premium o grubości 180 mikrometrów, z perforacją 2 mm, oferująca 50-proc. przepuszczalność światła. Ta przeznaczona do tworzenia trwałych grafik architektonicznych i oklejania budynków, folia cechuje się trwałością do 36 miesięcy. Podobną trwałość oferuje również Avery MPI 7201 PWF – stworzona do oklejania pojazdów oraz umieszczania trwałych reklam na środkach transportu publicznego. Jest to biały, błyszczący, kalandrowany winyl o grubości 180 mikrometrów, z perforacją 1,5 mm, który gwarantuje 50-proc. przepuszczalność. Avery MPI 7301 to również biały, błyszczący, kalandrowany winyl o grubości 140 mikrometrów, zapewniający trwałość do 24 miesięcy dla grafik architektonicznych i pojazdowych – posiada 1,5 mm perforację i 40-proc. przepuszczalność. Wszystkie trzy folie mogą być nanoszone na powierzchnie płaskie i nieznaczne krzywizny. Produkty dostarczane są z klejem akrylowym, zapewniającym możliwość usunięcia w okresie do jednego roku – w szczególności z podłoży szklanych. Nowa gama Avery MPI 7000 Perforated Window Films dostępna jest już teraz ex-stock u europejskich dystrybutorów Avery Graphics.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty