Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Zastrzyk energii

Data publikacji: lipiec 2011

 

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu. Użytkowanie takich drukarek zapewnia klientom nie tylko wieloletnie bezawaryjne korzystanie z nich, ale również niskie koszty eksploatacji i relatywnie niedrogie materiały, a obecnie także niższe zużycie energii.

 
© OKI

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu.

OKI, które może poszczycić się blisko półwiecznym doświadczeniem w zakresie igłowej technologii druku, przygotowało nową linię drukarek igłowych. Przykładowym rozwiązaniem, przyczyniającym się do osiągania wymaganych wskaźników wpływu na otoczenie, jest zastosowanie w drukarkach serii ML5700eco materiałów eksploatacyjnych o przedłużonej żywotności. Taśma barwiąca wykorzystywana w produktach z wąskim wałkiem umożliwia wydrukowanie 8 mln znaków, natomiast w produktach z szerokim wałkiem – 13 mln znaków. Żywotność głowicy drukującej została zwiększona do 400 mln znaków. „Maszyny ML5700eco, ML3300eco i ML5500eco zużywają mniej energii niż jakiekolwiek inne konkurencyjne produkty. W trybie uśpienia pobierają zaledwie 1,5W,” stwierdził Jacek Tarkiewicz, dyrektor marketingu OKI w Polsce. „Ograniczając w ten sposób pobór energii, pomagamy użytkownikom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie nie stawiamy ich przed koniecznością kompromisu kosztem jakości otrzymywanych wydruków”. Jak podkreśla producent, priorytetami kupujących są wytrzymałość, długi czas eksploatacji i wielogodzinne ciągłe użytkowanie. OKI zaproponowało swoim klientom nowe opcje, jak korekta skośnego ułożenia papieru (Skew Correction), funkcja automatycznego parkowania papieru (Auto Park Positioning) oraz drukowanie dużych nakładów pojedynczych stron materiałów w sposób zapewniający oszczędność papieru (Zero Tear).

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty