Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Zastrzyk energii

Data publikacji: lipiec 2011

 

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu. Użytkowanie takich drukarek zapewnia klientom nie tylko wieloletnie bezawaryjne korzystanie z nich, ale również niskie koszty eksploatacji i relatywnie niedrogie materiały, a obecnie także niższe zużycie energii.

 
© OKI

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu.

OKI, które może poszczycić się blisko półwiecznym doświadczeniem w zakresie igłowej technologii druku, przygotowało nową linię drukarek igłowych. Przykładowym rozwiązaniem, przyczyniającym się do osiągania wymaganych wskaźników wpływu na otoczenie, jest zastosowanie w drukarkach serii ML5700eco materiałów eksploatacyjnych o przedłużonej żywotności. Taśma barwiąca wykorzystywana w produktach z wąskim wałkiem umożliwia wydrukowanie 8 mln znaków, natomiast w produktach z szerokim wałkiem – 13 mln znaków. Żywotność głowicy drukującej została zwiększona do 400 mln znaków. „Maszyny ML5700eco, ML3300eco i ML5500eco zużywają mniej energii niż jakiekolwiek inne konkurencyjne produkty. W trybie uśpienia pobierają zaledwie 1,5W,” stwierdził Jacek Tarkiewicz, dyrektor marketingu OKI w Polsce. „Ograniczając w ten sposób pobór energii, pomagamy użytkownikom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie nie stawiamy ich przed koniecznością kompromisu kosztem jakości otrzymywanych wydruków”. Jak podkreśla producent, priorytetami kupujących są wytrzymałość, długi czas eksploatacji i wielogodzinne ciągłe użytkowanie. OKI zaproponowało swoim klientom nowe opcje, jak korekta skośnego ułożenia papieru (Skew Correction), funkcja automatycznego parkowania papieru (Auto Park Positioning) oraz drukowanie dużych nakładów pojedynczych stron materiałów w sposób zapewniający oszczędność papieru (Zero Tear).

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty