Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Zastrzyk energii

Data publikacji: lipiec 2011

 

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu. Użytkowanie takich drukarek zapewnia klientom nie tylko wieloletnie bezawaryjne korzystanie z nich, ale również niskie koszty eksploatacji i relatywnie niedrogie materiały, a obecnie także niższe zużycie energii.

 
© OKI

Technologia druku igłowego w dalszym ciągu jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem dla biznesu.

OKI, które może poszczycić się blisko półwiecznym doświadczeniem w zakresie igłowej technologii druku, przygotowało nową linię drukarek igłowych. Przykładowym rozwiązaniem, przyczyniającym się do osiągania wymaganych wskaźników wpływu na otoczenie, jest zastosowanie w drukarkach serii ML5700eco materiałów eksploatacyjnych o przedłużonej żywotności. Taśma barwiąca wykorzystywana w produktach z wąskim wałkiem umożliwia wydrukowanie 8 mln znaków, natomiast w produktach z szerokim wałkiem – 13 mln znaków. Żywotność głowicy drukującej została zwiększona do 400 mln znaków. „Maszyny ML5700eco, ML3300eco i ML5500eco zużywają mniej energii niż jakiekolwiek inne konkurencyjne produkty. W trybie uśpienia pobierają zaledwie 1,5W,” stwierdził Jacek Tarkiewicz, dyrektor marketingu OKI w Polsce. „Ograniczając w ten sposób pobór energii, pomagamy użytkownikom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie nie stawiamy ich przed koniecznością kompromisu kosztem jakości otrzymywanych wydruków”. Jak podkreśla producent, priorytetami kupujących są wytrzymałość, długi czas eksploatacji i wielogodzinne ciągłe użytkowanie. OKI zaproponowało swoim klientom nowe opcje, jak korekta skośnego ułożenia papieru (Skew Correction), funkcja automatycznego parkowania papieru (Auto Park Positioning) oraz drukowanie dużych nakładów pojedynczych stron materiałów w sposób zapewniający oszczędność papieru (Zero Tear).

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty